• Gratis verzending vanaf € 50,-
  • Op werkdagen voor 23:30 besteld, morgen in huis!
  • 14 dagen bedenktijd

Algemeen

1. "Mijn NoRRod"-account

Waarom moet ik een "Mijn NoRRod"-account aanmaken?
Een "Mijn NoRRod"-account is nodig om een online bestelling of reservering te kunnen plaatsen. In uw accountomgeving kunt u uw aankoop geschiedenis terugvinden. Daarnaast biedt de "Mijn NoRRod" omgeving u inzage in de actuele status van een lopende bestelling. Ook kunt u facturen van voorgaande aankopen terugvinden in deze omgeving.

Hoe maak ik een "Mijn NoRRod"-account aan?
U kunt een "Mijn NoRRod"-account aanmaken door rechtsboven op onze website te klikken op "Inloggen / Registreren". Hierna komt u op een pagina waar u de keuze kunt maken voor de optie "Account aanmaken". Vervolgens doorloopt u de stappen. Voor het aanmaken van een NoRRod-account is het belangrijk dat uw browser Cookies accepteert. Uw privacy staat bij NoRRoD natuurlijk hoog in het vaandel. Hoe wij met uw gegevens omgaan, kunt u lezen in onze privacyverklaring.

Waar vind ik mijn factuur?

Facturen van uw aankopen kunt u terug vinden in uw "Mijn NoRRoD"-account. Door in te loggen en op "Mijn NoRRoD" te klikken, komt u bij uw gegevens uit. Binnen deze omgeving is het tabblad "Facturen" te vinden. In dit tabblad staat een overzicht van al uw aankopen en heeft u de mogelijkheid om per bestelling de factuur in te zien en te downloaden als een .PDF bestand. PDF bestanden kunt u bekijken door middel van het programma Adobe Acrobat Reader te gebruiken.

Welke gegevens kan ik aanpassen?
In uw "Mijn NoRRoD"-account kunt u uw contactgegevens aanpassen en ook meerdere verzendadressen toevoegen. Ook heeft u de mogelijkheid om zich aan te melden voor de NoRRoD nieuwsbrief. Uw factuurgegevens kunnen niet in deze omgeving worden gewijzigd, hiervoor dient u contact op te nemen met de Klantenservice.

Kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?
Bij het aanmaken van uw "Mijn NoRRoD"-account kiest u zelf een gebruikersnaam, waarmee u voortaan kunt inloggen. Na het aanmaken is deze gebruikersnaam helaas niet meer te wijzigen. U ontvangt na registratie een e-mailbevestiging met hierin uw gekozen gebruikersnaam. Bewaar deze e-mail goed, zodat u uw gebruikersnaam niet kunt vergeten.

Hoe kan ik inloggen met mijn bestaande "Mijn NoRRoD"-account?
Heeft u al een account, klik dan rechtsboven op onze website op "Inloggen / Registreren". Vervolgens komt u op een pagina waar u kunt inloggen met de bij u bekende gegevens.

2. NoRRoD nieuwsbrief

NoRRoD biedt u de mogelijkheid om als eerst te worden geinformeerd over onze scherpe aanbiedingen middels de NoRRoD Nieuwsbrief. Daarnaast biedt NoRRoD in haar nieuwsbrieven handige gebruikerstips en uitleg over alle producten die wij aanbieden. Wilt u deze aanbiedingen en gebruikerstips ook ontvangen? Meld u dan nu aan voor de NoRRoD Nieuwsbrief!

Via deze link kunt u zich eenvoudig en snel voor de NoRRod Nieuwsbrief inschrijven!

3. NoRRoD Folder

Iedere maand brengt NoRRod haar huis-aan-huis folder uit. In deze folder staat een overzicht van de nieuwste aanbiedingen. Uiteraard is onze folder ook online te bekijken. Bekijk hier de NoRRod folder.

Wilt u de nieuwste folder al ontvangen voordat deze op uw deurmat ligt? In dat geval kunt u zich aanmelden voor onze speciale foldernieuwsbrief!

4. Klachten & suggesties

Indien u klachten of suggesties heeft, dan vernemen wij deze uiteraard graag. In dat geval vragen wij u contact met ons op te nemen door ons te bellen of een e-mail te sturen. Onze medewerkers nemen elke klacht uitermate serieus en u kunt dan ook een snelle en accurate afhandeling verwachten, uiterlijk binnen 10 werkdagen. Mocht u een klacht hebben waar u met ons niet uit komt, dan kunt u de klacht (over het product of de dienstverlening) ook indienen bij de Geschillencommissie van Thuiswinkel.org via de website www.sgc.nl.